Pages

18 September 2010

UCAPAN

salam..saya dah balik dari cuti...berhari raya di kelantan dan terus ke cameron highlands,tapi x jadi duduk lama di cameron sebab cuaca x bangus,hujan gerimis dan x dapat nak jalan2 ke mana2...sampai gombak,badan rasa macam nak demam-

Di Cameron..saya terserempak dengan kawan sekerja saya dulu,sudah 14 tahun x jumpa..Abang Aziz kerja dekat Lembaga Lebuhraya Malaysia.

Pada ibu2 yg sangat minat nak belajar kuih talam tu,saya akan emailkan dan sms tarikhnya nanti ye..maafkan saya,saya agak sibuk dengan urusan seharian.. kemas sana,kemas sini..orang harapan saya,Yatimah balik Medan,lama pula Yatimah ni bercuti..rindu dekat kamu.Dan pada ibu2 sekalian...sabar menanti ye..


Bye..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive