Pages

23 May 2015

tempahan..

Assalamualaikum...
layan tempahan hari jumaat dan sabtu...ahad kita cuti...
maaf pada yg kita tolak oder utk hari ahad...kita ada hal hari ni...
insyaAllah lepas ni ya...


18 May 2015

macam2 ada..

Layan gambar tempahan...sesambil kejut anak bangun tidur...apdate blog kejap...kita sambil menyambillah ye..

Kita paling seronok buat kek tu..anak2 pulak paling seronok bila kita goreng mee,nasi, kueteow dan bihun tu...
mak goreng lelebih ye..boleh saja...

sekian..bye...


15 May 2015

tempahan...

dan yg ini lagi...3 gambar ni 3 tuannya...
ada juga x sempat nak ambik gambar..kalut2..tuannya pon datang...
ok..tkasih pada kastemer baru ni..sekitar sungai kertas ni aje...Alhamdulillah masih ada keja dalam bidang masak2 nih..
selagi Allah izinkan...kita teruskan aje kerjaya ni...

ok..nak pi menjengok kek di dapur pulak ...


tempahan...

Assalamualaikum...
Lama pula kita x apdate blog...malam ni sambil tunggu kek masak...
curi2 lah masa sikit...tempahan kali ni 18 kotak kuih..
Macam x caya aje...18 kotak tu..Alhamdulillah siap juga akhirnya...15 minit kemudian tuannya sampai...
fuhhhh...rempitan berbisa nih..
tkasih...saya jual naaa...


25 April 2015

Teringin nak...

Assalamualaikum....
Teringin sangat nak miliki taman bunga macam ni...cantik sangat..sangat..sangat...tapi tak mungkin..dan mustahil..sebab ruang halaman yg kecil dan kecut..he3..yang buat plan rumah ni lelaki...habis semua ruang menjadi rumah.dah x ada ruang nak letak kerusi utk duduk2 diwaktu petang...ruang utk pasu bunga pun hanya tepi2 pagar aje...
Salah kita juga,sebab tak pertahankan hajat kita masa sama2 buat plan rumah tu hari.bila 2 lelaki berbincang ..maka itulah jadinya...
X apalah..setara ni pon, alhamdulillah dah..

Laman yg cantik tu kepunyaan kawan facebook..group deko2..kredit utk adik tu..


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive