Pages

10 August 2010

UCAPAN



Selamat datang Ramadhan...dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa pada anda semua.Juga saya mohon maaf andai saya ada menyinggung perasaan anda.Juga saya berharap agar Ramadhan tahun ini dapat kita jalani dengan sempurna dan lebih baik dari Ramadhan yang lalu.



Dan juga...beberapa hari ini saya telah melalui beberapa peristiwa besar dalam hidup saya.Menyambut ahli keluarga baru dalam keluarga Allahyarham Haji Mohit-dapat anak buah sorang lagi..


Sehinggalah satu peristiwa lagi,yg bisa membuat dada saya pedih/sedih/sebak-sampailah airmata ni turun aje..Ucapan takziah pada jiran saya,atas kembalinya anaknya Murahabah kerahmatullah..sudah takdirnya begitu -akan kembali kepada penciptanya pada usianya baru menginjak 21 tahun-Semoga roh mu aman disana.Alfatihah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive