Pages

03 March 2010

PENGUMUMAN

Pengumuman.....hish...ade ke orang yg nak dengar pengumuman saye ni ye.....begini ceritanya.siang tadi setelah selesai je kelas saya,dan setelah melambai2 ucap selamat pulang pada zu dn yan.saya pun masuk kerumah,cari telefon....pasalnya ada seorang peminat nak belajar jahit tudung...nak confirmkan tarikhlah ni.ku cari2 telefon tu x jumpa2,dah puas mencari,kudail nombor sendiri tu....tup...tup...zu yang angkat.rupanya zu dah terangkut telefon saya di bawak pulang kerumahnya....hehe...zu,orang kasi kuih talam suruh bawak balik,yang zu bawak hphone den tu mengapo....bederai2lah ketawa si zu...berkali2 kemaafan dipinta..x sengaja...x apolah zu oi....nanti kita ekjaslah mcmane ye...huhu...

kepada kak siti yang nak belajar kuih beraneka talam dan su yang nak belajar tudung tu dan saudari2 yg mencari saya...dail lah nombor ini ye 0126693248 atau email saya ye...email tengok kat sebelah kanan ye...terimakasih

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive